A performancia alapú online marketing eszközök alkalmazási területei és helye a marketingstratégiában

Biró Annamária (2015) A performancia alapú online marketing eszközök alkalmazási területei és helye a marketingstratégiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Biró Annamária szakdogozat.pdf] PDF
Biró Annamária szakdogozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: performancia alapú online marketing eszközök, , online marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Feb. 10. 10:31
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 10. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet