A közösségi média és a mém-elmélet térhódítása a magyarországi futballmarketingben - MLSZ kontra Trollfoci

Könyves Nikolett (2015) A közösségi média és a mém-elmélet térhódítása a magyarországi futballmarketingben - MLSZ kontra Trollfoci. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_KönyvesNikolett.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_KönyvesNikolett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (10MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Labdarúgás, Mémelmélet, Futball, Közösségi média , Magyarország, Sportmarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Ápr. 13. 10:14
Utolsó módosítás: 2016. Ápr. 13. 10:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet