A fogyasztó hatása a reklámra és a reklám hatása a fogyasztóra - Az 'egykattintós' fogyasztói kor térnyerése

Pálfi Alexandra (2015) A fogyasztó hatása a reklámra és a reklám hatása a fogyasztóra - Az 'egykattintós' fogyasztói kor térnyerése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Pálfi_Alexandra_benx50_szakdolgozat.pdf] PDF
Pálfi_Alexandra_benx50_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklám, E-marketing, Marketingkommunikáció, Vásárlási szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Aug. 24. 08:30
Utolsó módosítás: 2016. Már. 25. 11:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet