A front office részleg szerepe a vendégelégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében

Szabó Bettina (2019) A front office részleg szerepe a vendégelégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szabó Bettina Melinda_AF3C13_TVtur.pdf] PDF
Szabó Bettina Melinda_AF3C13_TVtur.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítás_Szabó_Bettina.pdf] PDF
Titkosítás_Szabó_Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (257kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Idegenforgalmi tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Vendégelégedettség, Front Office, Probléma megoldás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 15. 12:47
Utolsó módosítás: 2019. Aug. 28. 10:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet