Szabó Bettina (2019) A front office részleg szerepe a vendégelégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szabó Bettina Melinda_AF3C13_TVtur.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítás_Szabó_Bettina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (257kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Idegenforgalmi tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Vendégelégedettség, Front Office, Probléma megoldás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 15. 12:47 |
Utolsó módosítás: | 2019. Aug. 28. 10:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |