Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája

Mihály Zoltán (2019) Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Egy sör nem sör, avagy egy vidéki bár marketingkommunikációs stratégiája- Mihály Zoltán.pdf] PDF
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki bár marketingkommunikációs stratégiája- Mihály Zoltán.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Hungarian title

Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Németh Szilárd
Belső
Főiskolai docens, BGE PSZK
Kalavszky Márton
Külső
Senior Manager, PwC
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketing, Online Marketing, Vendéglátóhelyek
Depositing User: Mihály Zoltán
Date Deposited: 2019. May. 14. 14:51
Last Modified: 2019. May. 14. 14:51

Actions (login required)

View Item View Item