Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája

Mihály Zoltán (2019) Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Egy sör nem sör, avagy egy vidéki bár marketingkommunikációs stratégiája- Mihály Zoltán.pdf] PDF
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki bár marketingkommunikációs stratégiája- Mihály Zoltán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Online Marketing, Vendéglátóhelyek
Felhasználói azonosító szám (ID): Mihály Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 14. 14:51
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 14. 14:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet