Mihály Zoltán (2019) Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki bár marketingkommunikációs stratégiája- Mihály Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Magyar cím
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Online Marketing, Vendéglátóhelyek |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Mihály Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 14. 14:51 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 14. 14:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |