Választott vidéki és budapesti színházak marketingstratégiájának összehasonlítása

Taba Zsolt (2019) Választott vidéki és budapesti színházak marketingstratégiájának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Választott vidéki és budapesti színházak marketingstratégiájának összehasonlítása.pdf] PDF
Választott vidéki és budapesti színházak marketingstratégiájának összehasonlítása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Budapesti Operettszínház, Bajai Fiatalok Színháza, Marketingstratégia, Közösségi marketing, Színházmarketing, Összehasonlító elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 13. 10:04
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 29. 15:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet