Az Air France – KLM elektronikus kereskedelmi fejlődése a kezdetektől a napjainkig

Csősz-Nagy Dorottya (2019) Az Air France – KLM elektronikus kereskedelmi fejlődése a kezdetektől a napjainkig. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Csősz-Nagy Dorottya_Szakdolgozat_ZKNQUJ_TÁVOKTATÁS_20190511.pdf] PDF
Csősz-Nagy Dorottya_Szakdolgozat_ZKNQUJ_TÁVOKTATÁS_20190511.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Titkositasi kerelem Csősz-Nagy Dorottya_Szakdolgozat_ZKNQUJ_TÁVOKTATÁS_20190511.pdf] PDF
Titkositasi kerelem Csősz-Nagy Dorottya_Szakdolgozat_ZKNQUJ_TÁVOKTATÁS_20190511.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (362kB)

Absztrakt (kivonat)

Elsődleges célom, hogy dolgozatom átfogó képet mutasson az elektronikus kereskedelem fejlődéséről, működéséről, lehetőségeiről. Kutatásom második felében az egyik legmeghatározóbb légitársaság, az Air France-KLM-ről készített esettanulmányomon keresztül vizsgálom az elektronikus kereskedelem megjelenését, fejlődését, piaci jelentőségét és alakulását. Az egyik kutatási módszerem az ebben a témában fellelhető különböző magyar és angol nyelvű szakirodalmak feldolgozása, a másik módszer az említett légitársaságnál eltöltött 4 éves munkatapasztalatom alapján, két csoportvezető kollégámmal elkészített interjú. Dolgozatomban arra a következtetésre jutottam, hogy az elektronikus kereskedelem megszületése és napjainkig tartó fejlődése hatalmas mértékben megváltoztatta a gazdasági életet, kiemelve abban a is a kereskedelmi területet, fokozva a versenypiacot. Kijelenthetjük, hogy az Air France - KLM is kihasználta az elektronikus kereskedelem előnyeit, megmaradva ezzel az egyik vezető légitársaságnak, mely nem csak követi, de bizonyos területeken diktálja is az elektronikus kereskedelem fejlődési ütemét az iparágban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Air France, KLM, Elektronikus kereskedelem, Internet
Felhasználói azonosító szám (ID): Csősz-Nagy Dorottya
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 15. 09:06
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 15. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet