A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül

Kiss Balázs (2019) A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka repozitorium.pdf] PDF
Projektmunka repozitorium.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

FOSZK Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Egy szálloda bemutatása, Kommunikáció hatékonysága, Hilton Budapest City, működésének elemzése
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 14. 13:58
Utolsó módosítás: 2019. Aug. 29. 14:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet