Dicsérdi Ádám (2019) A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat Dicsérdi Ádám_XLQL9K.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Dicsérdi Ádám titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (40kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Ford vevői magatartásának vizsgálatára fókuszálok. Ez egy részletes elemzés, melyben megvizsgálom mennyire prognosztizálhatók a vevő megrendelései, milyen előrejelzések készülnek, és ezek mennyire pontosak. Kitérek a megrendelések elemzésére, és arra keresem a választ mi a gyakori megrendelés módosítások oka, hogy miért van nagy eltérés az előrejelzések és a megrendelések között, hogyan javíthatók ezek a folyamatok. Bemutatom, milyen beszállítói, értékelő rendszerrel rendelkezik a Ford, hogyan javíthatók a vevő-beszerző kapcsolatok, illetve milyen kritériumoknak kell megfelelni ahhoz, hogy a Bosch visszakerüljön a Ford legmagasabban jegyzett beszállítói közé. Megismertetem az olvasót az erre a célra készített projekttel, melynek célja, hogy a Bosch visszaszerezze Q1 minősítését. Továbbá kutatásomban kitérek költségmegtakarítási lehetőségekre és készletértékesítésre. Kutatásomhoz az információk begyűjtése több forrásból történt. Másodlagos kutatásként szolgáltak többek között a Bosch honlap és vállalati anyagok, piacelemzések, szakfolyóiratok és cikkek, míg elsődleges kutatásként a projekt megvalósítása során szerzett ismereteim és vállalati anyagok szolgálnak.
Magyar cím
A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
Angol cím
Ford's customers' behavior and customer needs met by Robert Bosch Elektronika Kft.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
GAZDASÁGINFORMATIKA INTÉZETI TANSZÉK
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Ford, Bosch, Vevői magatartás elemzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Dicsérdi Ádám |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 10. 14:11 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 10. 14:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |