Az AL-KO marketingstratégiája és távlati piaci lehetőségei a fogyasztói piacon

Mihály Gyula (2014) Az AL-KO marketingstratégiája és távlati piaci lehetőségei a fogyasztói piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BGF_Mihály_Gyula_Levente_upload.pdf] PDF
Szakdolgozat_BGF_Mihály_Gyula_Levente_upload.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2114. December 31..

Download (1MB)
[thumbnail of titkositasi kerelem.jpg] Kép (JPEG)
titkositasi kerelem.jpg
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (252kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
NEM RÉSZLETEZETT
Adjunktus, BGF KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Marketingstratégia, Fogyasztói piac, Kerti gép piac
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Szep. 17. 10:40
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 22. 13:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet