Mihály Gyula (2014) Az AL-KO marketingstratégiája és távlati piaci lehetőségei a fogyasztói piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_BGF_Mihály_Gyula_Levente_upload.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2114. December 31.. Download (1MB) |
|
Kép (JPEG)
titkositasi kerelem.jpg Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (252kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Marketingstratégia, Fogyasztói piac, Kerti gép piac |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Szep. 17. 10:40 |
Utolsó módosítás: | 2015. Ápr. 22. 13:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |