A marketingkommunikáció speciális módszerei a B2B piacon

Fodor-Balatoni Réka (2019) A marketingkommunikáció speciális módszerei a B2B piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Fodor-Balatoni-Réka SZAKDOLGOZAT_FINAL.pdf] PDF
Fodor-Balatoni-Réka SZAKDOLGOZAT_FINAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B, B2C, Marketingkommunikació, Marketingmix, Szépségipar, Influencer, Kvalitatív kutatás, Kvantitatív kutatás, Kommunikációs eszközök, Márka
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 10. 11:35
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 23. 12:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet