Az elektronikus kereskedelem erősödésének hatása a hazai bevásárlóközpontokra

Pálvölgyi Patrik (2019) Az elektronikus kereskedelem erősödésének hatása a hazai bevásárlóközpontokra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of BD0RGU_szakdolgozat.pdf] PDF
BD0RGU_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítás.pdf] PDF
Titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (31kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, bevásárlóközpont, kiskereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Pálvölgyi Patrik
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 10. 17:24
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 10. 17:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet