Az influencer marketing térhódítása és hatása a fogyasztói magatartásra, döntésre

Molnár Loránd (2019) Az influencer marketing térhódítása és hatása a fogyasztói magatartásra, döntésre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Molnar_Lorand_Szakdolgozat_Vegleges.pdf] PDF
Molnar_Lorand_Szakdolgozat_Vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Közösségi média, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 09. 13:40
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 06. 12:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet