A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában

Lipusz-Polyefkó Enikő (2019) A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevői elégedettség, Minőségirányítás, Vevőközpontúság, Utazási Iroda
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 08. 10:44
Utolsó módosítás: 2020. Máj. 05. 09:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet