Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján

Szakács Brigitta (2019) Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján_Szakács_Brigitta_AALNX0.pdf] PDF
Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján_Szakács_Brigitta_AALNX0.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2024. December 31..

Download (2MB)
[thumbnail of Szakács Brigitta titkosítás.pdf] PDF
Szakács Brigitta titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (235kB)

Abstract

A témaválasztásom oka értelemszerű, amennyiben bemutatkozok tömören. Szakács Brigitta vagyok, s 2016 óta dolgozom a Zwack Unicum Nyrt. látogatóközponti csapatában. 2018 decemberéig diákként vállaltam munkát a vállalatnál, azonban idén januártól teljes állásban látom el látogatóközponti munkakörömet. Tárlatvezetést tartok az Unicum Házban (ld.: korábban Zwack Múzeum és Látogatóközpont), illetve a Zwack Mintaboltban segédkezek. Ebben a munkakörben igen közelről megismerkedhettem a méltán híres hungarikum készítésével, az italt gyártó Zwack család történetével, hiszen évi 20 000 látogatónknak nap, mint nap mesélem el a család és a gyár inspiráló történetét. Szívemhez igen közel áll a történet, a vállalat és nem utolsó sorban maga az Unicum termékcsalád. Emiatt választottam ezt a témát, s ennek köszönhetően mutatok nagy érdeklődést a konkurens termékek, illetve az Unicum fogyasztói köre iránt. Ezt szeretném a következőkben a vállalati anyagok, illetve újságcikkek, folyóiratok segítségével a diplomamunkám első felében, majd egy primer kutatás alapján feltérképezni. Így az elkövetkezendő fejezetekben olvasható számos érdekes tény, adat az Unicum fogyasztásáról, s hogy kik a legfőbb konkurensei, illetve, hogy ajánlott fogyasztani a gyógynövénylikőrt, ezzel szemben hogyan fogyasztják a legtöbben.

Hungarian title

Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Unicum, Zwack Unicum Nyrt., Alkohol fogyasztás
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2019. May. 08. 08:11
Last Modified: 2019. Sep. 09. 14:27

Actions (login required)

View Item View Item