Bánkuti Enikő (2019) Experiental marketing - Az élménymarketing szerepe és hatása a hazai vendéglátóiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bánkuti Enikő_ESL5S5_TV.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Experiental marketing - Az élménymarketing szerepe és hatása a hazai vendéglátóiparban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Experiental marketing, Élménymarketing, Vendéglátóipar |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 09. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 02. 14:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |