Experiental marketing - Az élménymarketing szerepe és hatása a hazai vendéglátóiparban

Bánkuti Enikő (2019) Experiental marketing - Az élménymarketing szerepe és hatása a hazai vendéglátóiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bánkuti Enikő_ESL5S5_TV.pdf] PDF
Bánkuti Enikő_ESL5S5_TV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Experiental marketing - Az élménymarketing szerepe és hatása a hazai vendéglátóiparban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Experiental marketing, Élménymarketing, Vendéglátóipar
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 09. 14:22
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 02. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet