Szemők Bálint (2019) A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szemők Bálint - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja annak vizsgálata, hogy a minőségmenedzsment egyik központi fogalmának, a vevői elégedettségnek a kérdőíves mérésére milyen számítógépes megoldások állnak rendelkezésre, és ezek a kis- és középvállalkozások igényeit különböző szempontok alapján milyen mértékben képesek kielégíteni.
Magyar cím
A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Vevői elégedettség, ISO 9000, Internetes szoftverek |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 06. 11:06 |
Utolsó módosítás: | 2020. Máj. 29. 13:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |