Bagyura Anita (2019) Az online és a közösségi média szerepe a programszervező vállalkozások esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bagyura Anita_EF2ANO.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Az online és a közösségi média szerepe a programszervező vállalkozások esetében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média, Instagram, Facebook, Social Media, LinkedIn |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 10. 12:58 |
Utolsó módosítás: | 2020. Júl. 09. 12:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |