Az online és a közösségi média szerepe a programszervező vállalkozások esetében

Bagyura Anita (2019) Az online és a közösségi média szerepe a programszervező vállalkozások esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bagyura Anita_EF2ANO.pdf] PDF
Bagyura Anita_EF2ANO.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az online és a közösségi média szerepe a programszervező vállalkozások esetében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Instagram, Facebook, Social Media, LinkedIn
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 10. 12:58
Utolsó módosítás: 2020. Júl. 09. 12:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet