Palicz Fanni (2019) A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Palicz Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06.. Download (1MB) |
|
PDF
engedély.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (20kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Trade marketing, Magyarország, Sörpiac |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 06. 09:38 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 12:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |