Gáli Ferenc (2019) A magyar fogyasztók vállalati társadalmi felelősségvállalással való kapcsolata és annak hatásai az internetes vásárlásaikra. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_teljes_repr.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, Vállalati társadalmi felelősségvállalás, Felelősség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Gáli Ferenc |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 06. 09:19 |
Utolsó módosítás: | 2019. Máj. 06. 09:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |