A magyar fogyasztók vállalati társadalmi felelősségvállalással való kapcsolata és annak hatásai az internetes vásárlásaikra

Gáli Ferenc (2019) A magyar fogyasztók vállalati társadalmi felelősségvállalással való kapcsolata és annak hatásai az internetes vásárlásaikra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_teljes_repr.pdf] PDF
Szakdolgozat_teljes_repr.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, Vállalati társadalmi felelősségvállalás, Felelősség
Felhasználói azonosító szám (ID): Gáli Ferenc
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 06. 09:19
Utolsó módosítás: 2019. Máj. 06. 09:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet