Magdus Andrea (2019) Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az-érzelmek-szerepe-a-marketingben-avagy-a-szeretetmárkák-bemutatása-a-Milka-példáján-keresztül 2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
-
Magyar cím
Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül
Angol cím
-
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Szeretetmárka, Milka, Márkahűség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 08. 13:29 |
Utolsó módosítás: | 2020. Máj. 05. 10:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |