A közösségi média térhódítása - avagy az utazási bloggerek sikereinek záloga és munkásságuk hatása követőik utazási szokásaira

Dócs András (2019) A közösségi média térhódítása - avagy az utazási bloggerek sikereinek záloga és munkásságuk hatása követőik utazási szokásaira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dócs András_XB2HE0_TVtur.pdf] PDF
Dócs András_XB2HE0_TVtur.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, utazási blogok, Utazási szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 03. 10:27
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 03. 15:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet