Kovács Andrea (2019) Reklámok megítélése és jogi szabályozása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Formázott szakdolgozat - Kovács Andrea (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a hatályos magyar reklámjogi szabályozást ismertetem, valamint bemutatom a reklámokkal kapcsolatos elméleti alapokat. Arra keresve a választ, hogy az újmédia által kialakult új kihívásokra hogyan reagál a jog. Az alapismeretek lefektetéséhez különböző szakirodalmakat használtam, ezek egy átfogó képet adnak a reklámokról, valamint a reklámok társadalmi megítéléséről. A jogtörténeti előzményeket, valamint a hatályos joganyagot is felhasználtam, Európai Uniós szabályokkal kiegészítve, hogy átfogóan ismertessem a jogi kereteket. Saját primer kutatást végeztem a reklámok megítélésével kapcsolatban. Arra keresve a választ, hogy melyik felület a lehet reklámozás jövője valamint, hogy mennyire tartják az emberek megbízhatónak a reklámokat. Végezetül arra jutottam, hogy a reklámpiac átalakulóban van, a hagyományos reklám eszközök kora lassan leáldozik és az internet és a közösségi média lép a helyébe. A jogalkotóknak pedig fel kell készülniük a változásokra, hogy mindig válaszolni tudjanak az újabb kihívásokra.
Magyar cím
Reklámok megítélése és jogi szabályozása Magyarországon
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Reklám, Jog, Kommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 06. 10:06 |
Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 30. 10:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |