A japán autóipar felemelkedése, reklámkommunikációjának alakulása

Hajas Imelda Tünde (2019) A japán autóipar felemelkedése, reklámkommunikációjának alakulása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOGA.pdf] PDF
SZAKDOGA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (838kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Média

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Autóipar, Reklámkommunikáció, Fogyasztói társadalom, Japán
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 02. 11:20
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 24. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet