Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése

Bódis Orsolya (2019) Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT BÓDIS ORSOLYA.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT BÓDIS ORSOLYA.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Hungarian title

Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketingeszközök, Influencer-marketing, Social media
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2019. May. 02. 10:58
Last Modified: 2020. Apr. 16. 14:29

Actions (login required)

View Item View Item