Bódis Orsolya (2019) Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZAT BÓDIS ORSOLYA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Marketingeszközök, Influencer-marketing, Social media |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Nóra Turányi |
| Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 02. 10:58 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Ápr. 16. 14:29 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

