Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése

Bódis Orsolya (2019) Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT BÓDIS ORSOLYA.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT BÓDIS ORSOLYA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingeszközök, Influencer-marketing, Social media
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 02. 10:58
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 16. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet