A vállalati sikeresség a PR és az arculatelmélet tükrében

Duska Borbála (2019) A vállalati sikeresség a PR és az arculatelmélet tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A vállalati sikeresség a PR és az arculatelmélet tükrében.pdf] PDF
A vállalati sikeresség a PR és az arculatelmélet tükrében.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 03..

Download (2MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (110kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Public Relations, Arculat, Hírnév menedzsment, Siker
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 03. 10:00
Utolsó módosítás: 2021. Már. 25. 15:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet