A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül

Bolla Orsolya (2014) A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bolla Orsolya BR8WSG.pdf] PDF
Bolla Orsolya BR8WSG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Luxus, Luxusmarketing, Turizmus, Szállodaipar, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:05
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 30. 11:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet