Az elektronikus szájreklám hatása a fogyasztói döntésre egy étterem kiválasztása során

Pidl Laura (2019) Az elektronikus szájreklám hatása a fogyasztói döntésre egy étterem kiválasztása során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pidl_Laura_EG362A.pdf] PDF
Pidl_Laura_EG362A.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Elektronikus szájreklám, Online marketing eszközök, Új Generációk, Netnográfia, Éttermek online
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 03. 10:49
Utolsó módosítás: 2019. Nov. 25. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet