A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése

Tóth Viktória (2019) A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése.pdf] PDF
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Decathlon, Sportszer kiskereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 04. 10:15
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 02. 15:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet