Vendéglátásban előforduló konfliktus típusok és azok következményei

Kőhalmi Lilla Eszter (2019) Vendéglátásban előforduló konfliktus típusok és azok következményei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kőhalmi Lilla Eszter_JCREWV_TVvend.pdf] PDF
Kőhalmi Lilla Eszter_JCREWV_TVvend.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Konfliktus, Konfliktuskezelés, Konfliktus megoldási lehetőségei, Konfliktus kezelése, Konfliktushelyzetek
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 02. 13:30
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 05. 15:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet