Ertl Pál (2019) The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Ertl Pál titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (212kB) |
|
PDF
Ertl-Pál_ALASYZ_KerMark-BA_Szakdolgozat-1 (3).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. December 31.. Download (2MB) |
Magyar cím
Az influencer marketing hatása a z generáció fogyasztói magatartására.
Angol cím
The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Generation Z, Influencer marketing, Millenials |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 08. 10:54 |
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 03. 16:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |