Az influencer marketing térnyerése, sikerességének okai, valamint vállalati alkalmazásmódjai a közösségi médiában

Grimm Erika (2019) Az influencer marketing térnyerése, sikerességének okai, valamint vállalati alkalmazásmódjai a közösségi médiában. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of GrimmErika_G790QF_KM.pdf] PDF
GrimmErika_G790QF_KM.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Influencer, Influencer marketing, közösségi média, fogyasztói magatartás
Depositing User: Gizella Meleg
Date Deposited: 2019. May. 02. 13:25
Last Modified: 2019. Sep. 04. 11:01

Actions (login required)

View Item View Item