The importance of eco consciousness and its expression in the consumer behavior of generation X, Y and Z in fashion

Királyfalvi Dóra (2019) The importance of eco consciousness and its expression in the consumer behavior of generation X, Y and Z in fashion. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dora_Kiralyfalvi_Dissertation.pdf] PDF
Dora_Kiralyfalvi_Dissertation.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (9MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eco consciousness, fashion, Generation X, Generation Y, Generation Z
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 02. 13:53
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 04. 16:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet