A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése

Fejes Laura (2019) A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Fejes_Laura.pdf] PDF
Szakdolgozat_Fejes_Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Közösségi média, Fogyasztói magatartás, Eladásösztönzés, Kampányelemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 03. 10:00
Utolsó módosítás: 2020. Jún. 02. 09:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet