A Com-Klíma Kft. Daikin Altherma3 hőszivattyú marketingstratégiája

Bálint Anna Mária (2019) A Com-Klíma Kft. Daikin Altherma3 hőszivattyú marketingstratégiája. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of A Com-klíma Kft. Daikin Altherma3 marketingstratégiája Bálint Anna Mária.pdf] PDF
A Com-klíma Kft. Daikin Altherma3 marketingstratégiája Bálint Anna Mária.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketing stratégia, Hőszivattyú, Környezetbarát fűtési rendszer
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2019. Apr. 30. 14:50
Last Modified: 2019. Sep. 07. 12:11

Actions (login required)

View Item View Item