A Com-Klíma Kft. Daikin Altherma3 hőszivattyú marketingstratégiája

Bálint Anna Mária (2019) A Com-Klíma Kft. Daikin Altherma3 hőszivattyú marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Com-klíma Kft. Daikin Altherma3 marketingstratégiája Bálint Anna Mária.pdf] PDF
A Com-klíma Kft. Daikin Altherma3 marketingstratégiája Bálint Anna Mária.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing stratégia, Hőszivattyú, Környezetbarát fűtési rendszer
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Ápr. 30. 14:50
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 07. 12:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet