Hawartheh Mirjam (2019) Social media és az influencer marketing hatása, a tinédzserekre és fiatal felnőttekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Social media és az influencer marketing hatása, a tinédzserekre és fiatal felnőttekre.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Social Media, Influencer marketing, Alfa generáció, Z generáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Máj. 02. 15:06 |
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 04. 13:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |