Social media és az influencer marketing hatása, a tinédzserekre és fiatal felnőttekre

Hawartheh Mirjam (2019) Social media és az influencer marketing hatása, a tinédzserekre és fiatal felnőttekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Social media és az influencer marketing hatása, a tinédzserekre és fiatal felnőttekre.pdf] PDF
Social media és az influencer marketing hatása, a tinédzserekre és fiatal felnőttekre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Social Media, Influencer marketing, Alfa generáció, Z generáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Máj. 02. 15:06
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 04. 13:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet