A marketingkommunikációs tevékenység szerepének vizsgálata az Oriflame Magyarország esetében

Schlakker Evelin (2019) A marketingkommunikációs tevékenység szerepének vizsgálata az Oriflame Magyarország esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Schlakker Evelin_B50DPN_KM.pdf] PDF
Schlakker Evelin_B50DPN_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikació, szépségápolás, Online Marketing, rendezvény szervezés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Ápr. 30. 14:38
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 09. 13:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet