Vizi Kinga (2019) Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Vizi Kinga_NJOWSD_KM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Magyar cím
Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Influencer marketing, Y és Z generáció, Egészségtudatos |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Ápr. 29. 13:01 |
Utolsó módosítás: | 2019. Szep. 10. 15:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |