Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra

Vizi Kinga (2019) Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vizi Kinga_NJOWSD_KM.pdf] PDF
Vizi Kinga_NJOWSD_KM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Y és Z generáció, Egészségtudatos
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Ápr. 29. 13:01
Utolsó módosítás: 2019. Szep. 10. 15:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet