Az online közösségi média térhódítása és újdonságai

Sós Ivett (2019) Az online közösségi média térhódítása és újdonságai. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of sós_ivett_2019jan_titkos.pdf] PDF
sós_ivett_2019jan_titkos.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 31..

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A hagyományos kommunikáció egyre jobban háttérbe szorul a modern kommunikációval szemben, ezért érdekes és egyben fontos témának tartom, hogy az online média világa hogyan tör fokozatosan egyre gyorsabban utat magának. Azonban ahogy a közösségi média beférkőzött a kisebb nagyobb vállalatok életébe szinte mindenkinek kötelező volt megjelenni az online élet piacán, hogy ne maradjon le semmi információról és újdonságról. A piaci szereplők számára az izgalmas, hogy megkönnyítik a tartalmak és a kellemes élmények megosztását. A legnagyobb közösségi oldalak a Facebook, Instagram és Youtube egyaránt alkalmasak, hogy kiépítsük a személyes és üzleti kapcsolatainkat az ügyfelekkel. A közösségi platformokon történő reklám fontos szerepet tölt be azáltal, hogy eladási feltételekről és az igénybe vett szolgáltatásokról tájékoztatja a vásárlókat. Nincs ez máshogy a banki szférában sem, amelyben a Budapest Bank sem kivétel ez alól, aktív részvételt mutat az online közösségekben. A kampányvideók és szinte mindennapos állapotfrissítéssel egyre több új követőt vonz magával. De vajon minden korosztályt meg lehet nyerni az online reklámokkal?! Az idősebbek vevők a korral halad újdonságokra vagy a fiatalok figyelmét ezek a marketing kampányok egyáltalán lekötik? Primer kutatásom során felmértem milyen korosztály mennyire aktív az interneten, és mennyire fogékony a különböző banki reklámkampányokra. A marketing szakembereknek fontos, hogy az közösségek által fel tudják venni a kapcsolatot fogyasztókkal, ügyfelekkel és aktivizálja őket. A közösségi média jövője még bizonytalan, nem tudhatjuk előre, de azt állíthatjuk, hogy a közeljövőben is egyre nagyobb szerepet fog játszani az emberek életében, de a hatalmas mennyiségű adat mennyiséget át kell fésülni, hiszen csak valós és hiteles információnak szabad hinni. A közösségi portálok új és izgalmas módszereket kínálnak olyan vevők megszerzéséhez, akik jelentős mértékben hozzájárulhat a marketing sikerének növeléséhez. Az internet globális kultúránk nélkülözhetetlen részévé vált.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Márkus Mónika
Belső
főiskolai tanársegéd
Kustán Gyula
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, marketing, online marketing, közösségi média, hirdetés, internet, Youtube, Facebook, Instagram, vállalati marketing, bankmarketing, reklám, generációs sajátosságok
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó G. Tibor
Rekord készítés dátuma: 2019. Jan. 04. 13:52
Utolsó módosítás: 2019. Jan. 04. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet