A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél

Fekete Ramóna (2018) A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of dolgozat.pdf] PDF
dolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kor István
Külső
csoport vezető
NEM RÉSZLETEZETT
Faragóné Lepp Katalin
Belső
mestertanár

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: telejsítményértékelés, teljesítménymenedzsment, Unicredit Bank
Felhasználói azonosító szám (ID): Fekete Ramóna
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 18. 09:40
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 18. 09:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet