A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél

Fekete Ramóna (2018) A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of dolgozat.pdf] PDF
dolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Hungarian title

A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Kor István
Külső
csoport vezető
UNSPECIFIED
Faragóné Lepp Katalin
Belső
mestertanár

Item Type: Final paper
Uncontrolled Keywords: telejsítményértékelés, teljesítménymenedzsment, Unicredit Bank
Depositing User: Fekete Ramóna
Date Deposited: 2018. Dec. 18. 09:40
Last Modified: 2018. Dec. 18. 09:40

Actions (login required)

View Item View Item