Fekete Ramóna (2018) A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
dolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Magyar cím
A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | telejsítményértékelés, teljesítménymenedzsment, Unicredit Bank |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Fekete Ramóna |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 18. 09:40 |
Utolsó módosítás: | 2018. Dec. 18. 09:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |