A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél

Fekete Ramóna (2018) A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of dolgozat.pdf] PDF
dolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: telejsítményértékelés, teljesítménymenedzsment, Unicredit Bank
Felhasználói azonosító szám (ID): Fekete Ramóna
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 18. 09:40
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 18. 09:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet