Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel

Péter-Klicsu Erzsébet (2014) Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_2014_Peter-Klicsu_Erzsebet.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_2014_Peter-Klicsu_Erzsebet.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of Titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (260kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Szep. 17. 10:02
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 23. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet