Péter-Klicsu Erzsébet (2014) Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_2014_Peter-Klicsu_Erzsebet.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
Titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (260kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Szep. 17. 10:02 |
Utolsó módosítás: | 2015. Ápr. 23. 14:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |