Leimeter Ditta (2018) A Renault magyarországi újrapozícionálásának bemutatása a márka marketing mixén keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Leimeter-Ditta_GM_VSZ_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Scan.101244.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (381kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Autómárka, Újrapozícionálás, Marketing mix |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Leimeter Ditta |
Rekord készítés dátuma: | 2018. Dec. 17. 12:59 |
Utolsó módosítás: | 2018. Dec. 17. 12:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |