A marketingstratégia és a fogyasztói elégedettség vizsgálata a Caffé Parco Kft tekintetében

Benkő Kitti (2018) A marketingstratégia és a fogyasztói elégedettség vizsgálata a Caffé Parco Kft tekintetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Marketingstrat és Caffé parco elég vizsg jóó javitott.pdf] PDF
Marketingstrat és Caffé parco elég vizsg jóó javitott.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Németh Szilárd
Belső
adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Fogyasztói elégedettség, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Benkő Kitti
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 17. 09:36
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 17. 09:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet