A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül

Pintér Adrienn (2018) A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of P.Adrienn-Szakdolgozat-végleges.pdf] PDF
P.Adrienn-Szakdolgozat-végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikació, Marketingkommunikációs eszközök, Kampánymenedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Pintér Adrienn
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 17. 09:43
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 17. 09:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet