Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata - Szolgáltatásminőséget befolyásoló tényezők a vasúti személyszállításban

Lomnici Ferenc Márk (2018) Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata - Szolgáltatásminőséget befolyásoló tényezők a vasúti személyszállításban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Titoktartási_LFM.pdf] PDF
Titoktartási_LFM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (407kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_Lomnici Ferenc Márk_végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat_Lomnici Ferenc Márk_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Réthi Gábor
Belső
adjunktus
Fehér György
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmenedzsment, Szolgáltatásminőség, Vasúti személyszállítás
Felhasználói azonosító szám (ID): Lomnici Ferenc Márk
Rekord készítés dátuma: 2018. Dec. 17. 09:29
Utolsó módosítás: 2018. Dec. 17. 09:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet